PAPPA, SAKNAR DU INTE OSS?

det gick super bra att slinga fasters hår. tog sin lilla tid bara men fint blev det. efter middagen fick jag skjuts ner till ntc, tränade core och lite på gymmet. har en hemsk tränings värk i armarna från igår. men jag älskar att vakna upp dagen efter och känna träningsvärken. på så sätt är all träning värt slitet.
nu blir det te och tv. jag har lov så jag behöver inte gå och lägga mig vid 9 men ska ändå komma i säng lagom tidigt.
imorgon blir det täby med syster, vi kom på att det var evigheter sen vi var där. det har liksom blivit huvudstaden dom senaste gångerna. men imorgon ska jag och syster ha egen dag, bara hon och jag. det kan behövas!

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0