MAGIC


skolan har rullat på bra, med bara 3 lektionen eftersom att jag var klar med svenskan fick jag ledigt. så jag och julia åkte med hennes pojke hem, som också har tagit körkort idag! grattis till dig! så jag har varit hemma en stund nu, ätit äppelpaj, lyssnat musik och nu tror jag att jag ska kolla något på webbtven.. jag har köpt en volymtång, syster och jag ska dela på den. så ikväll så ska jag testa den på syster.

något som också är underbart är att jag är ledig imorgon! så skönt ska det bli, har en del saker jag måste fixa imorgon.

Kommentarer
Postat av: ElinLouise

sv: du tycker de (a) ? får se om jag vågar :D <3

2010-11-16 @ 15:54:41
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0