HEY BABY

fredag och efterlängtade helg! morgonen började inte som vi hade tänkt oss. först åker bussen fel och måste åka runt allt så vi blir försenade och sen när vi åkt en bit så är det en ganska stor olycka mitt på vägen. vi stod väl stilla i 15 min om inte mer... kallt! och sen när vi kommer till Åkersberga så missar vi tåget till skolan och måste ta det som går senare... missade musiken pågrund av det!
på frisör lektionen hade vi vårat första kundpass. mamma blev min kund och jag är super nöjd över resultatet och min frisör lärare tycke jag var super duktig! så nu är mamma snygg i håret igen... ;)

god middag med mamma, syster och Ronny. nu blir det fixa sig lite och med syster och träffa hennes kompis! imorgon drar vi in till stan för att ha släkt glögg fika! tar med mig kameran. puss och kram

jag tänker på dig idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0