HE SAID, FOREVER AND ALWAYS


jag har glömt hur mycket du är saknad av mig. jag har glömt hur mycket du betyder för mig. jag har glömt att du är min kusin/bror. jag har glömt. & jag skäms. över mig själv och över att jag inte gråter längre.

jag minns den dagen då du var hemma hos mig, då du var sjuk. du skulle få låna min gamla mobil telefon eftersom att din du hade inte fungerade längre. jag minns hur vi skrattade när du alltid glömde din pinkod och hur jag sa den till dig varje gång du skulle sätta på mobilen. jag minns att vi pratade en stund och hur trött du var. på att vara sjuk och allt.

jag skäms. jag är ledsen. & jag lovar att komma och hälsa på dig någon dag i veckan. jag ska köpa blommor och tända ett ljus. jag ska berätta för dig hur livet är. jag ska på minna dig om när vi lekte tjuv och polis i pappas källare, då vi använda monopol pengarna. jag ska påminna dig om hur mycket du betyder för mig. hur mycket jag älskar dig.


Kommentarer
Postat av: Julia

Finns här gumman och följer gärna med någon gång <3

2010-11-15 @ 19:04:20
URL: http://enlias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0