ETT GRAM SJUKDOM KÄNNS MER ÄN HUNDRA KILO HÄLSA.

jag har egentligen inte tid för att blogga men nu tar jag mig den tiden. ska snart hoppa in i duschen och bort med alla små hår som fasnat på mina byxor. jag har nämligen klippt mammas kompis Nina idag! super snyggt belv det.
söndagen rullade på, gick en sväng på stan med mamma, syster, emma osv.. god middag med famlijen plus M.
måndag = skola... stress - panik. över alla arbeten och prov nu innan jul lovet!

jag vill också säga att det är otroligt kallt ute.. jag hatar verkligen att gå ut 20 över 6 och det är 16 minusgrader! usch fy och blä!
imorgon har jag frisörprov, slutar nog tidigare. förhoppningsvis ska jag träna, bara om halsen blivit bättre! puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0