DU E SNYGG

kaos... snökaos och 2 och halv timme att komma hem. bara för att min buss fastnade. skolan idag och igår har bara rullat på, mycket att göra bara nu efter lovet. och sjukt trött är jag.
igår hade jag även utvecklingssamtal och det gick väldigt bra. jag trivs så underbart bra i klassen. jag har mina älskade tjejer som gör mina dagar bäst.
idag så började dagen bra och sen har den slutat i kaos... jag är svin trött och tror det blir sängen om en liten stund.
min skoldata är i skolan och just nu är det verkligen inte bra, eftersom att jag kanske inte kommer till skolan imorgon.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: emmy

ni har ju ett till val, ni kan ju ta 76:an till mörby och ta roslagsbanan där ifrån :) då lär ni nog kunna komma till skolan. de ska bli plusgrader så tågen går förhoppningsvis. Ses i morgon, puss sötis!

2010-11-09 @ 21:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0