DU ÄR MIN ÄNGEL. DU ÄR MIN HJÄLTE. DU ÄR MIN FÖREBILD.


jag gick inte upp vid åtta som jag hade bestämt, utan sov till halv elva. snacka om trött tjej. hade en lugn morgon med mig själv och katterna. tyckte det var skönt att vara själv en stund.
vid elva gick jag till gymmet, svettades i 45 minuter och sen vidare till jimmy. tände ett ljus. vid 3 kom emma hem hit, vi snackade skit. jag somnade i hennes famn medan hon kollade runt på datan. mysigt!

sitter just nu i mitt rum med musik och kom nyss på att jag fått otroligt långt hår. som dock kommer bli lite kortare imorgon eller på fredag, då julia ska klippa mig i skolan.. men det behövs!

imorgon är det heldag frisör i skolan. när jag kommer hem ska jag möta upp syster för en sväng på stan och middag innan träningen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0