I HAVE A DREAM

dagen har varit bra. den är fin! det är en fin dag.

vaknade lite för tidigt och somnade för sent. åt god frukost med mamma och pojkvän. fick lite paket. duschade & fixade mig fin. saknade jimmy! kom gäster. en massa fin paket. tack för allt. det kanske kommer lite bilder. vet inte. somnade när alla hade gått. sitter just nu och väntar på maten. det kurrar i min magen. får frida & william som middags gäster. kvällen tillbringar jag hos älskling. och imorgon blir det åka till farmor för att fira mig med pappas släkt och kusiner.

bilder och en massa kul om igår kommer någon dag. jag tror imorgon. är inte riktigt på humör idag. det är en bra och samtidigt jobbig dag.

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0