LOVE IN THIS CLUB

älskling sov hos mig, somnade gott i hans famn och sov som en gris tills klockan ringde. älskar verkligen att sova bredvid min älskade. jag hoppas på att få sova hos han inatt. jag behöver någon som somnar med mig.

skolan dagen började med att alla som hade rester i NP skulle göra det, och jag hade svenska uppsatsen. eftersom att jag sjuk i körtelfeber då. men idag gjorde jag det och det gick super bra. det var inte alls så svårt som jag trodde. det var kul och äntligen fick jag skriva av mig lite! jag är super nöjd med min insats. när jag var klar med det var det bara en lektion och sen idrott. älskar att vi får sluta tidigare bara för att det är ute idrott.

ikväll ska mamma, syster och jag till åkersberga och kolla på det gymnasium jag hoppas på att få gå i höst. det ska bli kul, EMD är också där. haha

vi hörs!

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0