JAG ÄLSKAR MIN KLASS!

6 hela år har jag tillbringat med min underbara klass, underbara stunder. minnen för livet. vi har utvecklas och vuxit som individer och som klass. vi har blivit dom bästa. vi har klarat allt! och tänk er att lämna alla efter 6 år tillsammans och gå ut på ny mark med helt nya människor, det är läskigt.
jag verkligen älskar hela min klass och alla stunder vi haft tillsammans!

jag kommer verkligen sakna alla er i höst då vi inte är tillsammans längre, då vi är på olika ställen och inte kommer tillbringa alla timmar i skolan tillsammans. jag kommer sakna det, så otroligt mycket.
i alla år har jag längtat till skolavslutningen men idag gör jag inte det. jag vill inte sluta och skiljas från min klass. även om jag vet att vi är många som kommer att fortsätta umgås, vill jag inte skiljas från er.
ni har varit ett stöd i livet. alltid funnits där när jag eller någon annan behövt det. det finns ingen bättre klass än min! jag älskar hela min klass och alla mina underbara stunder med er. det är något jag tänker ta med mig! från mimer och alla år vi haft tillsammans.
VI ÄR SÅ JÄVLA BÄST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0