I´M LEAVING NOW..

kom precis hem efter att ha varit ute och åkt lite bil. lyssnar just nu på spotify och försöker skildra tankarna. jag orkar inte. inte nu igen. jag är trött på det här. kan jag inte bara förstå det. jag vill bort. jag vill bort. bort från verkligheten. bara glömma allt i några timmar. eller dag. jag behöver stänga av allt.

skolan idag började med NP i no, först ett prov på 120 minuter och sen rast på 30 minuter och sen prov igen på 30 minuter och min morgon började inte bättre. jag hade svårt att gå upp, ville helst inte gå upp över huvudtaget. fick ett lagom jobbigt arbete i so, jag som hade trott att jag var klar med allt.. men icke. sen efter skolan satt nästan alla kvar för att sy eller göra kulisser till produktionen. och jag stressade så mycket att jag knappt kunde stå eller sitta still. mina händer skakade och mitt huvud ville bara sprängas. det gör så ont i mig själv när jag stressar. och jag hatar det!

nu ska jag ta mig en varm och välbehövlig dusch och sen vänta in min pojke som är och spelar golf som vanligt..

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0