YOUR LOVE IS MY DRUG

det är torsdag och bara en dag i skolan innan det är helg. och det känns som att den här veckan har gått fort. men det kanske är för att jag har gjort något varje kväll, är det inte plugg så har jag träffat älskling, jenna. varit på möte. det har egentligen varit en ganska jobbig vecka. och det är skönt att det snart är helg.

 

jag är trött, så trött att om jag lägger mig ner så sover jag på två röda. och jag orkar inte ens gå och duscha. men jag har bestäm att göra det så fort jag har bloggat klart.
hela eftermiddagen igår gick åt att plugga teknik och sen var jag på möte på skolan, för om ungefär 2 veckor åket min klass till Stöten. helt ärligt vill jag inte! jag skulle vilja vara hemma och bara gå i skolan som vanligt. men såklart kommer det bli kul när jag visst är där. men nej! :( mamma har också sålt sin bil, så nu har vi ingen bil! måste gå överallt. men det blir bra motion. blev också fika hos jenna igår, super mysigt!

idag har jag hämtat ut mina tabletter, ska testa dom imorgon tror jag. har också pluggat en massa. men nu ska jag gå och duscha. sen sova. är trött!

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0