WHITE TRASH BEAUTIFUL

jag har inget mer att säga än att jag har suttit och tittat in i den här burken sen jag kom hem.
jag tog mig upp ur sängen i morse och tog på mig kläder och gick till skolan. i en känsla av att våren skulle kunna komma snart, men vi ska inte säga för mkt! men det är plusgrader ute och men fryser inte röven av sig längre.

men även om det kändes som att våren är på väg mår jag ändå inte bra. allt handlar om dig, dig & dig. varför kan jag inte sluta tänka och känna. varför just jag? jag är så trött. i två dagar nu har jag bara velat stänga av alarmet som ringer på morgonen. jag vill somna om, ligga kvar i sängen. jag vill krypa ner under täcket & glömma bort verkligenheten. ett tag i alla fall! och komma tillbaka när jag känner mig redo att möta världen igen. fast jag kan inte. spelar ingen roll hur mkt jag vill. jag kan ändå inte! jag orkar inte. varför göra samma sak varje dag utan lycka.


jag önskar bara du kan förstå. någon gång i alla fall. jag önskar bara jag kan förstå. att just jag inte mår bra nu. varför kan jag inte förstå det?

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0