VIVA LA VIDA

när som helst kommer min älskling. och jag är glad över det. jag behöver känna kärlek & att någon älskar mig.

skolan har gått bra och ganska fort, vi har övat på produktion. och det går framåt och bra. jag jobbade på bra med matten, och jag börjar förstå procent nu, :)

egentligen skulle jag ha behövt plugga idag, men jag har inte orkat. så får plugga lite mer imorgon. imorgon någon gång vid halv 8 ska jag vara på sjukhuset för att ta en massa prover. efter det blir det skolan, efter skolan hem - plugga. tillbaka till skolan för att det är möte om klassens skidresa & jag tror att vi skulle till jenna sen efter mötet.

vi hörs,

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0