ett minne för livet, något vi inte kommer glömma.



jag har en massa mer bilder men jag orkar inte lägga upp alla. jag hade faktiskt 5 underbara dagar i Stöten. som jag sa även om jag inte ville var det skönt att komma bort lite. sakna alla som man har hemma, sakna friheten.

bussresan dit tog tid och var seg. måndagen var solig och varm med underbar skidåkning, tisdagen var dimmig och kall fast det så blev det en massa skidåkning och tacos med hela klassen på kvällen, onsdagen - sista dagen vi åkte, den var fin. lite kall på toppen med annars var det fint. på torsdagen innan vi skulle åka hem bestämde vi att bada på deras äventyrsbad, som då inte var ett äventyrsbad. men det fick duga. :) bussresan hem gick fort och jag hade en sovande edwin i min famn nästan hela resan. :) vi kom hem nästan 45 minuter tidigare. och sen sov min älskling hos mig och det gjorde det hela mycket bättre!!  

ett minne med klassen som aldrig kommer suddas ut. ett minne för livet. 
tiden går, timmarna flyger iväg & vi tar inte vara på tiden. om några månader ska vi gå åt olika håll, ska vi gå utan varandra. om några månader ska vu skiljas och börja på något nytt. är det inte dags att ta vara på den sista tiden tillsammans?

puss / cajsa 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0