T-T-T-IISDAAG

skoldagen gick bra och ganska fort, vi hade produktion på förmiddan och på eftermiddagen hade vi på eget arbeta & ingen lärare. skola rullar på och det känns bra, även om det är grymt mycket så känns allt bra. efter skolan gick jag ner på stan för att fika med pappa. jag har idag bokat min ansiktsbehandling jag fick i julas. kollat lite affärer och bara längtat efter sommaren och alla snygga kläder. :) köpte även ett par skor och BUS och lite annat.

jag har även träffat min underbara älskling idag, fick bara träffa han någon timme.. han skulle träna och behöver plugga till körkortet.

idag ska jag gå och lägga mig tidigt, snart faktiskt. jag ska lägga mig i sängen och läsa boken "P.S jag älskar dig!". den boken är grymt bra.

ska fixa mig nu. vi hörs imorgon! godnatt alla söta! ♥

puss / cajsa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0