mår lilla och ont i huvudet. jag ska inte bli sjuk!

orkade inte blogga igår, men jag sov hos älskling och det är verkligen underbart. vi åt en brakfrukost tittade på tv och bara njöt av varandra. det har vi gjort hela helgen, jag älskar att bara krypa upp i hans famn och känna mig såå liten och trygg! mamma bestämde sig för att vi skulle äta ute & då blev det kinamat. vi hyrde också 3 filmen. när min älskling kom kollade vi på Wallander - skytten.

fick ett sms av min älskling inatt av att han blivit magsjuk. och det är inte kul! det gjorde så ont i mitt hjärta att läsa att han hade ont. väldigt ont! just nu ligger han hemma och sover.

skolan idag har gått på bra även om min huvudvärk tog död på mig. hoppas att det är bättre imorgon för då är det NP i engelska. & jag är så otroligt nervös. eller egentligen inte, jag kommer inte lyckas
jag ska göra mitt bästa och sen inget mer! :)

nu ska jag kolla film med mamma & syster.

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0