imorgon dra jag och klassen till fjällen! kommer hem på torsdags natt någon gång!

imorgon åker jag!! till Stöten, känner mig inte så jätte taggade, men det kommer nog bli grymt!! har packat klart allt nästan, bara det sista kvar! allt ligger i resväskan och bara väntar.

idag har jag fixat en massa saker..
älskling och jag njöt av den sista tiden innan jag åker med en pizza och sen ner på stan och träffa mamma och co. :) vi åkte sen upp till sportcentrum för att kolla när pappa spelade finalen i hockeybockeyn, (stavning?). ätit underbart god middag med familjen och köpt godis på hemmakväll! nu ska jag stänga av datan och kolla film och mysa sönder i min pojkes famn!!

jag vet inte om jag kommer blogga något innan jag åker, men annars får ni har det underbart, det ska jag iaf försöka ha!! :) vi hörs när jag kommer hem!

ta hand om er. jag kommer sakna min älskling jätte mycket! 

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0