I LOVE YOU

idag är det 6 förjävliga månader sen! 2 september, är en dag jag aldrig kommer glömma. en hemsk dag. det var den dagen då du försvann. då du lämnad oss. då du åkte till paradiset. då du slapp alla smärtor. men dagen då vi alla andra alltid kommer saknar en bit i hjärtat. den dagen då vi alla alltid kommer sakna dig. den dagen då vi fällde mest tårar. den dagen då allt bara rasade. men ändå minns vi den så otroligt bra!

jimmy sundström

vila i frid min älskade kusin. du är bäst på alla sätt!

jag saknar dig så det gör ont. och du ska veta att jag har tänkt extra mkt på dig den senaste tiden, jag har drömt om dig. jag har spenderat min tid på att tänka på dig/oss! jag har gråtit mig till söms. jag har tagit steg i livet jag inte vill. jag har saknat dig vid varje ande tag.


jag saknar dig så det gör ont i mitt hjärta.

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0