I DON´T WANT TO MISS A THING

deprimerad.in somnings tabletter.prata med kurator.prover.

var hon läraken igår. jag kan säga att det var inte alls kul, trodde jag skulle dö. hemskt,läskigt,rädd. men jag ska iaf bli bättre!
det ända jag gör är att gråta, alltid vara trött & inte orkar något om dagarna. jag orkar inte ens gå upp ur min säng. orkar inte vakna. orkar inte somna. orkar inte tänka. orkar inte känna - lycka eller smärta. lever som om inget fanns. gömmer mig under täcket. ensam i en värld av människor. spelar ingen roll hur nära du är, jag är ändå ensam. ingen som orkar förstå. spelar ingen roll hur många gånger jag försöker beträtta att jag mår dåligt. du hör inte! fattar du/ni aldrig?

jag skulle kunna skriva hur mkt som hellst, men vem läser? vem tar åt sig? vem bryr sig? vem förstår? vem?

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: din älskade syster clara

jag förstår precis hur du känner dig, det är förjävligt att få deiagnosen deprimerad. man har lust att bara sjunka under jorden och kommer aldrig komma tillbaka. faat jag kan lova att jag alltid kommer finnas där för dig om du berhöver en hjälpande hand! JAG LÄSER! JAG TAR ÅT MIG! jag försöker förstå!

jag vill inte se dig såhär nere, jag gråter hur mycket som helst på nätterna när jag tnker på att vi gjorde allt vi hade, och sen svek jag dig för janina, FÖRLÅT! det finns så mycket jag skulle kunna skriva till dig men jag skriver det på ett annat ställe!

JAG ÄLSKAR DIG CAJSA SUNDSTRÖM! FÖRALLTID DU&JAG. HANF I HAND! <3

2010-03-05 @ 20:39:20
Postat av: Milla

Jag läser. Jag tar åt mig. Jag bryr mig. Jag förstår. Det vet du älskade. Lita på mina ord, jag finns precis här <3 hela tiden!

2010-03-06 @ 01:11:37
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0