DU GAMLA, FRIA NORD

allt är samma, vankar tidigt - somnar sent. orkar inte somna om. kan inte somna om. men hade min pojke vid min sida som kunde hålla min hand och torka mina tårar. men ändå känns livet piss och vad är meningen?

idag har jag inte alls gjort mkt, stickat på mina nya lovikka vantar, följt med mamma och handla. tänt ett ljus på minnesstunden för jimmy, stickat lite till, ätit god tacos. & just nu kolla älskling och jag på Beck. sen blir det filmen på 4:an, som börjar halv 10.

imorgon ska jag inte alls göra mkt. kanske göra klart mina lovikka vantar. eller inte göra något alls! älskling ska jobba, skotta tak. & tjäna pengar.

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0