BLACK & GOLD

jag har blogg torka. jag vet inte vad jag ska skriva eller vad som är intressant..
men mitt liv rullar på, ibland inte som det borde. ibland bättre än timmen innan och ibland sämre än dagen innan. men jag lever.

jag går i skolan, pluggar hela tiden, umgås med älskling & familj.
i skolan har vi badat - livräddning och haft HLR (hjärtochlungräddning). vi taggar in för Stöten som vi åker till på söndag, vi övar&övar till produktionen.
min läkare ringde, proverna såg bra ut, eller inte alla. ett var lite sämre. och det blir ta prov på magsäcken eller vad det nu var. hoppas det inte är för allvarigt!
jag har sovit hos älskling och han hos mig.

jag har inte alls mycket att säga, men jag lever. ikväll äter vi hos mig och åker sedan hem till älskling och sover där. imorgon ska mamma och jag fixa det sista inför Stöten och sen blir det packa, umgås med familj och min pojke. för på söndag åker jag och kommer sen hem på torsdag natt!!

vi hörs senare.

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0