BAD ROMANCE

just nu sitter jag hos Hilla, ska sova här inatt. kom nyss hem från att ha handlat en massa gott vi ska svulla till film.

idag var jag och syster ner på stan! jag tror det var länge sen jag umgiks med min syster på det sättet. men det var underbart mysigt. hon shoppade loss, massa snygga nya kläder! oh jag hittade en randig tröja och jeansleggings, behöve nya som att mina har gått söner.. så nu har jag nya! vi har också fikat med pappa. sen fick hon sin fördelsedags present. vi kollade "farsan" och den var grymt bra!
vi både skrattade & fik tårar.. sen delade vi på en pizza. jag är evigt tacksam för den här dagen med min underbara syster. jag älskar dig!

imorgon åker Hilla, hennes bror, hans flickvän och jag till stockholm och shoppar.. men jag har inte alls mkt pengar så får inte shoppa så mkt! men jag kanske får lite pengar av min pappa imorgon.. :)

nej nu ska jag vara lite soial!

vi hörs imorgon, då kommer även bilder!

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0