BAD BOYS

måndag och det är lov & det har jag utnyttjat genom att verkligen inte göra något. jag sov hos älskling och fick skjuts hem av hans mamma vid 11 då min pojke skulle iväg på golf träning, nu mitt i vintern.. men det finns ett tält eller jag vet inte riktigt.

det jag gjort idag är verkligen inget, jag har läst-läst-läst-läst & snart har jag läst ut boken den är så spännande nu. jag kan inte sluta läsa. lillasyster Kira är här inatt också. men jag sover hos min pojke. :)

och imorgon ska jag ner på stan med min syster och sen ska hon få sin födelsedags present, vi ska gå och kolla bio, "farsan". men först blir det fika med pappa, shopping och efter bion pizza! en underbart mysig dag med min syster!
sen på kvällen ska jag kasnek sova hos Hilla. för på onsdag åker vi till Stockholm och shoppar loss! :)

nu ska jag klä på mig och gå till min älskling, vi hörs

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0