20:16

sitter just nu och kollar på Melodifestivalen! och helt ärligt känns det lite töntig.. menmen :)

jag tänker inte berätta något om dagen igår, den börjde hemskt och slutade underbart!

jag vaknade hos min älskling i morse och det kändes underbart! sen har jag varit där hela dagen, men just nu är jag hemma. han är på krogen och friar en kompis som fyller år idag! men vid tolv någon gång ska vi hem till han och sova! myspys.

jag har väldigt ont i min rygg, så ont att jag nästan inte kan röra mig ibland och jag vet inte vad det kommer ifrån!


milla; dethär är till dig. utan dig och ditt stöd skulle jag inte orkar lite mycket som jag gör idag. utan dig skulle jag inte vara lika stark och säker på att jag gör rätt i jobbiga situationer. jag älskar dig med hela mitt hjärta!

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: Milla

åh raring :') jag vill finnas helahela tiden. Och allting som är jobbigt tar vi oss igenom tillsammans. Du behöver aldrig göra någonting ensam. Jag finns så länge du vill ha mig i ditt liv <3 jag älskar dig, så mycket!

2010-03-14 @ 17:32:49
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0