19:31

onsdag och jag vaknade av att min pappa ringde 10 över 8, för han skulle ge mig pengar som att jag & hilla skulle till Stockholm idag.. fast det blev inte så. vi fick inte för hennes pappa! tråkigt. men vi kanske ska åka in på fredag. får se om jag orkar det. för känner mig inte alls pigg!

hilla och jag har iaf haft en underbart mysig dag, med hemmagjorda hårinpackningar och ansiktsmasker. ätit gott och kollat film efter film! :)

när älskling kom grät jag ut i hans famn och nu sitter jag här och skriver. men ska om några minuter gå och lägga mig i sängen bredvid min pojke. vi ska sova tidigt idag, jag är trött och behöver sova. har inte alls sovit bra dom senaste nätterna.. :(

vi hörs

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: Milla

Varför gråter vi raring? :'/ skicka sms... ♥

2010-03-03 @ 22:06:29
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0