WHERE IS THE LOVE?

trodde jag la över alla bilder till datan man tydligen raderade jag dom. bilderna var ifrån ikväll då vi var ute hos mammas kompis i Svanberga och åt grillat! om jag bara hade bilderna. då hade jag kunnat visa hur bra det var. vi njöt av grillat kött med klyftpotatis, tzatziki. coca-cola! och gud vad jag skrattar när jag är i deras sällskap. jag verkligen stormtrivs. jag vill bara stanna tiden och vara i det lyckliga hela tiden.

jag vill bara säga att det var länge sen jag har mått så här jävla bra! jag skrattar och bara njuter av livet hela tiden. varje sekund! jag vaknar och känner hur varje dag kommer bli en bra dag och jag gör saker jag vill. ingen kan bestämma över mig. jag väljer själv! jag älskar sommaren och livet just nu!!

som ni ser är min design ny och den gillas stark! tack underbara emma och fixat med den! :)

pussar och kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0