WHAEA

köpte två par nya shorts i måndags, dom på bilden och sen ett par mjukis shorts.




kolla vad gulliga teckningar man får när man jobbar på fritids. jag har haft fullt upp dom senaste dagarna. och lika så idag. först tar värmen all kraft av mig. jag kommer hem från jobbet och är helt slut. i måndags blev det inte bara två varv på spåret, det blev 5 varv = 1 mil. och igår blev det middag på lunda och sen träffade jag en kompis. helt underbart! men så slut som jag är nu, så blir det sängen för min del. jag ska verkligen försöka att sova i mitt rum där det är 28 grader!! usch.
emma och karin har varit här på glassfika, och jag fick snacka av mig lite! tack för att du finns finaste! <3

vi hörs! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0