JAG SAKNAR MIN BRUD!

gårdagen spenderade jag med att packa till pappa fast jag blev kvar hos mamma. skulle egentligen ha åkt till pappa idag men som att jag bara jobbar måndag till onsdag så fick jag vara kvar hos mamma. åker till pappa på onsdag och blir där drygt två veckor. läskigt! jag spenderade många roliga timmar med M. också! mycket trevligt.


idag har jag jobbat, jobbar 8-13 så det är inte så jobbigt. när jag var på väg hem ringde mamma och undrade om jag ville åka med hennes kompis ut till lunda eftersom att hon redan var där och såklart jag ville! och i skrivande stund sitter jag själv hemma med hög musik och njuter av att ingen är hemma. det var länge sen. och jag känner att jag verkligen behöver det. samtidigt som jag älskar att ha sällskap runt mig. men idag älskar jag att vara själv och kunna göra vad jag vill! underbart.

imorgon efter jobbet blir det Stockholm med min saknade emma. vi ska umgås, strosa i affärer och såklart shoppa lite.

vi hörs imorgon eller onsdag innan jag åker!

pussar & kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0