FRÅN & MED DU

jag bara älskar att springa. älskar hur det känns i benen och hur svårt det blir att andas när man pressar sig själv extra mycket. jag springer av mig mina tankar och samlar kraft att kunna tänka igen när jag har kommit hem. efter en lång och härligt springtur samt en varm dusch känner jag mig som en ny människa.

jag har nog glömt att berätta att jag har "blivit" glutenallergiker. jag har iaf tagit en massa prover på sjukhuset i april och nu för några dagar sen fick jag svar på dom och det visade sig att jag är glutenallergiker. vilken inte alls var väntat eller kul att veta. men vi har kommit fram till att jag har nog varit det hela livet bara det att vi trott det varit laktos.. så nu lever jag på glutenfritt.

nu blir det fika med mammi och kolla film!

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0