DON´T BRING FLOWERS AFTER I´M DEAD


detta är dagens shopping från huvudstaden! hade en lugn dag på jobbet, 3 barn! mötte upp emma i parken och sen tog vi bussen in till huvudstaden där vi virrade bort oss men kom sedan dit vi skulle. haha. efter många in och ut i affär efter affär är både jag och emma nöjda med dagen köp! vi avslutade det hela med härlig middag innan vi nästan sprang till bussen!

har sedan jag kom hem packat ihop allt jag ska ha med mig till pappa, min resväska börjar bli full.. hemskt! jag har tagit en varm dusch och då menat jag varm. vilket var underbart. nu blir det ner med det sista i väskan och sen läsa ut boken mamma ska läsa nu! jobbar sista dagen i morgon sen är jag ledig i nästan en och en halv veckan innan jag jobbar 3 dagar igen.

jag försöker blogg imorgon innan pappa hämtar mig efter jobbet. annars kommer vi inte höras på nästan två veckor.

pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0