wherever you are

onsdag idag och jag blev hemma från skolan med halsont och magont! inte alls kul. men jag har mest sovit bort hela dagen.. och det var verkligen skönt och kändes som att jag behövde det. sen har jag tagit ett bad/dusch. försökte piggna till mig lite, men det har inte funkat. smakar fortfarande lika i munnen och kroppen gör lika ont.. det får bara inte bli värre. jag får inte bli sjuk. eller så är det så att det är min tur att bli sjuk nu och kommer att bli det ett tag.. på ett sätt skulle det vara skönt, men inte nu till helgen. för på fredag efter skolan ska jag, syster och pappa + pojkvänner och kompis till uppsala och bada och sen på lördag ska jag hem till en kompis med filmmys och.

jag hoppas på att få träffa min älskling idag, men jag vill inte smitta han. så vi får se! annars ska jag ligga hemma och kolla tv hela kvällen!

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0