vi klarar allt tillsammans, vi är starkare om vi är 2!

skola idag och dagen gick fort. men jag säger bara vi klarar det tsm Fanny! jag hjälper dig gumman. (L) jag har inte så mkt att berätta. när jag kom hem efter skolan så har jag mest fixat med mitt rum, känner för att göra en förändring. och det börjar faktiskt bli fint. men får fortsätta en annan dag. älskling var här en stund innan ha skulle kolla match och sen ha träning. fikat med mamma och Karin! mysmys. och nu ska jag fixa mig i ordning för sängen, jag ska sova tidigt. är super trött.

imorgon blir det plugga.. känns inte alls bra..igår fick jag har fått hem mina inloggning-uppgifter till gymnasievalet. jag är ganska säker med vad jag vill. fast det är också väldigt läskigt!

nu ska jag borta tänderna och sen krypa ner under mitt täcke och sussa kudde.

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: Fannty

Naaw tack Cajsa, det betyder att du bryr dig :) Men jag kämpar, fast idag orkade jag inte upp..Men kommer nog i morgon.<3

2010-01-20 @ 11:49:21
URL: http://fyfanfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0