om jag bara kan vara ärlig mot mig själv.

sov inte alls mkt i natt. men jag får skylla mig själv. eller jag vet inte, tårarna sprutade åt alla håll. jag orkar inte mer. men i morse var det bara att gå upp klä på sig. kände inte för att smika mig så det fick bli en osminkad dag. skolan rullade på, vi fick ha tidigt gympa. skönt.
det börjar gör ont där igen.. och jag vet inte vart det gör inte eller hur det gör ont. för det gör bara ont.

det känns inte bra när du bara ignorerar mig och inte pratar med mig. men jag kanske inte heller är bäst på att prata med dig. jag vet det. och du får faktiskt tycka att jag är en egoisk. för jag kommer alltid att vara det i dina ögon. men det kanske bara är så att jag inte duger åt dig?! du behöver inte älska mig för den jag är. jag kräver inte det. du behöver inte mig om du inte vill! :(

jag får nog inte träffa min älskling idag. han har match! och han ska veta att jag saknar honom så att det gör ont! jag behöver dig! (L)

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3!

2010-01-21 @ 17:15:37
URL: http://mlla.blogg.se/
Postat av: cajsa

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-21 @ 17:41:40
URL: http://cajsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0