nyårsdagen

nyårsafton igår var underbar, god mat, bra sällskap och mkt mys. allt var underbart.. till slutet.. då min mage gjorde så ont att jag inte kunde stå rakt upp eller gå.. och en ska till, men som jag verkligen inte kommer berätta något om här! men allt annat var underbart. det kanske skulle ha varit bättre om min magonda hade varit bättre.. och jag har fortfarande ont idag. fast det gör minder ont. och det är verkligen den jobbigaste magvärken jag vet.. för inget hjälper mot den.. men det går över.. någon gång!! hoppas det iaf.

idag har varit en väldigt seg dag. älsking och jag skulle ha ätit pizza men vi orkade inte gå.. så vi gick bara hem till mig och la oss i sängen och myste.. frida, ellen och sara har vairt här på fika.. mysmys! det var länga sen. men alltid lika mysigt.

jag vet inte hur det blir, men älsking och syster vill kolla på "1408". och vad jag fattar så ska vi se den.. får väl så om jag orkar hålla mig vaken genom hela. för jag är så j'vla trött och har ont i magen..

vi hörs imorgon.

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: emma

hoppas det blir bättre! saknar dig

2010-01-02 @ 22:54:08
URL: http://oil.blogg.se/
Postat av: cajsa

det ska bara bli bättre.. jag saknar dig jätte mkt sötnos!! <3

2010-01-03 @ 21:53:35
URL: http://cajsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0