när jag tänker på dig känner jag hur mina tårar faller ner på kinderna.



varje gång jag tänker på dig kommer klumpen i halsen. du är borta och det kommer du vara. men i mitt hjärta och i mina tankar så finns du. där finns du alltid! och jag kommer aldrig att glömma oss, dig och mig. när vi lekte när vi var små, allt vi har gjort tillsammans kommer alltid finnas i mitt hjärta. alla våra minnen tillsammans slår inget. jag saknar dig & älskar dig jätte mkt! du kommer alltid finnas i mitt hjärta. du är den bästa som finns, och jag hoppas att du har det bra där du är nu. jag vill att du ska ha det bra idag?

du är bäst. jag älskar & saknar dig väldigt mkt!

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0