lördagsmys hos hilla!

jag vaknade vid 9 och då började jag titta på nyhetsmorgon om Haiti.. men jag somnade om och vaknade vid halv 11. skönt! jag har ätit god frukost med mamma och älskling. duschat långe och haft hårinpackning, jag behöver klippa mig. men jag tror mamma har bokat en tid åt mig på det gymnasiet jag vill gå. :)

jag har inte bestämt mig om jag ska städa lite i mitt rum eller bara klä på mig och sen gå till hilla och fika. mamma har bakat chokladbullar, dom var verkligen jätte goda!! men jag tror det blir klä på sig och gå till hilla. för jag kan städa imorgon då min älskling är på match..

jag sover hos min sötnos ikväll och äter där. mysmys!

vi hörs

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0