jag vet inte om jag vågar. jag har inte börjat skriva ner det än. vågar jag? vågar jag inte?

lördag idag.. en väldigt seg dag! men skönt att bara ligga i sängen och mysa! det kan också behövas..

om en lite stund ska vi åka till jenna, vi ska äta tacos och byta julklappar. jag hoppas på att det blir kladdkaka till efterrätt!! för hennes är så god! den bästa som finns..

det är inte bestämt än men jag och älskling kanske sovet hos han ikväll! jag hoppas på det!

vi såg "1408" igår. och jag kan säga att den var inte alls så läskig som jag trodde att den skulle vara. jag tycker den var lite dålig.. fast samtidigt var det obehagligt att se den. jag trodde jag skulle drömma om den, men det gjorde jag inte. skönt!

vi hörs.

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

ang din rubrik.. om det är det jag tror att det handlar om så SKRIV! Jag lovar att även om personen i fråga inte ens vill förstå, så känns det lättare för dig att veta att personen har läst. Skriv ned det och skicka det. do it <3 jag älskar dig!

2010-01-03 @ 15:31:12
URL: http://mlla.blogg.se/
Postat av: cajsa

det är det du tror att det handlar om. jag vill kunna säga att jag ska skriva ner det, men jag vet inte hur man gör. det kanske låter konsigt. men jag är såååå jävla rädd! för allt.. men jag ska försöka att skriva ner det. <3 jag älskar dig

2010-01-03 @ 21:58:31
URL: http://cajsasundstrom.blogg.se/
Postat av: Milla

Du behöver inte vara rädd. Skriv ned det och släng det på lådan. Eller skriv ned det och ge det till pia så fixar hon resten. På något sätt behöver persoen i fråga få veta. Jag vet att det är svårt. Jag har också suttit där du sitter, men jag skrev ett brev och personen fick det. Och nu är det så bra. älskling.. för din egen skull. SKRIV NED DET! <3 jag älskar dig

2010-01-04 @ 12:29:04
URL: http://mlla.blogg.se/
Postat av: cajsa

jag vill att det ska vara så enkelt. att det bara ska vara skriva ner det och sen skicka det. men så är det inte. åhhh vad svårt det ska vara då! nej nu ska jag försöka ta mig samman och skriva ner det! för personen skulle och min egen skulle! fast jag är inte så säker på om.... nej jag vet inte! vad svårt det ska vara då.. <3 jag älskar dig milla!

2010-01-05 @ 17:03:20
URL: http://cajsasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0