jag klarar mig inte utan dig,

det var en hemsk natt med ont i magen och orolig. men jag klarade av att sova och vakna. vaknade tidigt men lyckades somna om. och just nu känner jag hur mina ögonlock bara vill vila och sova. jag och älskling ska sova tidigt i dag, han har varit vaken för många timmar och sovit för lite. vi behöver sova. båda två. det är nåt konstigt med blogg.se, bilder kommer imorgon. idag blev det en mysig morgon men med en del tårar.. tack för att min mamma finns! sen blev det stan och gå i lite affärer. mysigt! jag, mamma, älskling och mamma kompis har ätit god grekisk mat! den var jättegod. är fortfarande lite mätt.. nu kolla älskling och jag på robinsson och snart ska vi fixa dipp och chips, vi ska kolla på wallander! sen sova. imorgon blir det sova länge och inte hitta på något, jag kanske ska träna. men får se om jag orkar. mår just för tillfället inte bra. men jag tränar för att koppla bort allt. det är där jag inte tänker! det är då jag får ta ut min ilska. jag tror jag håller på min hemlighet ett tag till! hihih :) puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Fannty

naaw gulligt, du och Robin är söta tillsammans :)

2010-01-17 @ 17:38:04
URL: http://fyfanfanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0