jag älskar dig

idag har det verkligen inte hänt mkt, vaknade hos älskling. och jag tror det var länge sen jag skratta så mkt när jag vaknade. jag vaknade glad ochd det har inte hänt på jätte länge!! :)

jag har tränat, ett super tråkigt pass på friskis.. men träning som träning. sen har jag färgat mitt hår igen! och nu är det mörk. och jag är super nöjd, jag älskar verkligen den nya färgen! och sen har mamma, jag, älskling, jenna och kira varit hos karin och fikat. åhh jenna hade bakat den underbara kladdkaka till mig! hon är verkligen bara för underbar och snäll! jag älskar dig.

just nu sitter jag och älskling i min säng och vi ska kolla klart på filmen som är på fyran och sen sova. jag är ledig imorgon, alla kommunala skolor börjar imorgon men inte vi som går fri-skola. och det är ganska skönt att vara ledig en dag extra. fast det känns lite töntigt att börja en fredag och sen är det helg igen.. och jag ser verkligen inte fram emot att gå upp tidigt varje morgon. men jag ska nog klara mig. jag får försöka!

nu blir det tv och sen sova, jag är trött!

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0