ingenting är som förr och nu kan det bara bli bättre.. eller sämre

idag har jag hunnit med att gå i skolan och göra en massa saker där, tänkt, jobbat och sen har jag också hunnit med att umgås med min älskling. jag har tränat core, som var väldigt länge sen. jag hoppas på träningsverk. :) ätit mammas bästa äppelpaj. det är den godaste jag har ätit! :D

just nu tittat jag på tv och nu ska jag mysa ner mig under täcket med min favorit.

imorgon ska vi åka pulka med klassen, det får bara inte vara kallt. efter skolan blir det hem till älskling och vara där hela kvällen.

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

svar; jag drömde något som fick hela mitt liv att gå sönder ;< fast egentligen har jag ingen rätt att bli ledsen. Han har somsagt rätt att göra så om han vill.. Men änsålänge är det tackolov inte verklighet.

Jag smsar <3

2010-01-13 @ 21:56:02
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0