i love you.

jag & pappa hade en underbart mysig eftermiddag tillsammans. vi åkte först till täby och skulle lämna en båt grej sen vidare till åkersberga där vi åt mat på donken och sen åkte vi till skolan! och jag älskar den skolan. jag trivs. jag vet att det kanske kommer att bli jobbigt att pendla men det finns inget gymnasier som har frisör som är närmare.. och sen tycker jag om lärarna och miljön på skärgårdsgymnasiet!

pappa & jag pratade om en massa saker som jag nästan aldrig har pratat med min pappa om, och det kändes underbart bra. jag ångrar inte att jag frågade om han vill åka med mig eller att jag skickade brevet. för nu i efter hand så har det hjälpt våran relation jätte mkt. vi har på något sätt kommit varandra närmare. och sen har pappa gått med på min lilla hemlighet. som jag håller hemligt ett tag till! hihih (a)

nu väntar jag på att min älskling ska komma, jag är trött och har ont i halsen.. håller säkert på att bli sjuk. har inte tid med dig eller så är det så att min kropp känner för att bli sjuk ett tag så jag kan ta det lugnt och vila. jag vet inte ?!

ska tvätta bort sminket och borsta tänderna nu. sen kolla lite tv med älskling och sen krypa ner i hans armar och sova!

godnatt på er alla!

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: Milla

åh gumman, vad jag blir glad över att höra det! jag sa ju att det skulle bli mycket bättre när han hade fått läsa det. När han fick se allting ur din synvinkel! :) åh!

Vem är bäst? ;) jo, kusinen såklart! hihi.

Nej men skämt och sido, jag är glad för din skull. jag älskar dig! <3

2010-01-26 @ 21:54:52
URL: http://mlla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0