du måste tro mig när jag säger dom 3 orden. jag menar det med hela mitt hjärta!

just nu ligger jag i sängen och ska snart kolla klart på let´s dance med mamma och sen gå och sova! och jag tror jag får sova själv inatt.. inte kul. men älskling är ute och har kul med sina killar i hockey laget!

mina ögon är tunga och det är ibland svårt att andas. jag vet inte, men imorse svettades jag och sen kan jag frysa, jag vet ju inte hur det känns att ha feber. så jag vet inte vad som händer. jag kan också bara vara trött!

jag måste säga att det var grymt mysigt att fika med min favorit brudar idag! jag älskar verkligen er. vi pratade om allt mellan himmel och jord. och det är alltid lika skönt! efter blev det lite shopping också, ett par leggings, en skjorta, 3 par trosor och en bh, lite mer. bilder kommer imorgon när jag har laddat över bilderna.

mamma säger att jag har för många trosor, jag har bara 50 st! det kan väl inte vara för många?! :D

vi hörs imorgon, godnatt folket!

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0