det är svårt att vara stark ibland, men jag försöker!

träningen gick bra trots att magen gjorde ont ibland. jag har duschat, smörjt in mig och nu sitter jag i vardagsrummet med mamma och kollar lite tv.. snart tror jag älskling kommer, han har varit och åkt skriskor med en kompis.

idag har det verkligen inte hänr mkt, kollat wallander och ätit kebab till middag!

det är fjärde dagen som min magen fortfarande värker, men inte lika mkt som den gjorde på nyårsafton.. men den verkar inte vilja ge sig. den vil vara där för att plåga mig. jag kämpar vidare med den.

imorgon blir det kanske uppsala med min faster och hilla, om nu hilla vill svara på om kan och vill med!? jag hoppas hon svara snart så jag vet hur det blir..


jag saknar mitt mörka hår!

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0