trött på snön! vill ha sommar nu

det är verkligen super kallt ute, jag hade 20 minus grader när jag gick upp vid 20 över 7.. och det är verkligen inte kul att var ute.

skolan har bara gått bra, kände mig inte alls pigg och var trött. men jag kämpade på! och imorgon ska vi bygga farkoster i små/stora grupper med folk från hela skolan.. känns väldigt jobbigt. just nu i kyla och sen vet jag inte riktigt varför. men det blir säkert bra! ska också säga att jag har stickat klart mina lovikka vantar, började på den andra idag och gjorde klart den nyss. nu är det bara lite kvar att göra innan jag kan börja använda dom! :)

träffade älskling efter skolan och han är här nu med. och jag ska bara skriva lite här och sen krya ner i hans famn och bara mysa.

vi hörs!

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0