too lost in you

glad alla hjärtans dag!

började med att vakna tidigt för älskling skulle iväg på match i uppsala. men jag somnade om och vaknade halv 10. åt frukost, duchsade och fixade mig. mamma och jag bestämde oss för att åka till Ikea i uppsala! vi gick på ikea ett tag och köpte lite bra och ha saker.. jag köpte en massa ljus, håller på och fixar i mitt rum. men jag har inte riktigt bestämt hur jag vill ha det! vill iaf göra om. :) sen gick vi in på skopunkten och jag hittade 2 par skor för bara 150:- :) sen gick vi in på stadium och där hittade jag min efterlängtade gympa skor! ville ha svarta men vita var super snygga så dom blev det!

sen kom min älskling hit och han fick sin alla hjärtans dag present, en nalle och ett hjärta som det står "i love you" på och sen en choklad ask! och jag fick ett super fint berlockarmband av han! jag älskar det. kommer bild någon det, även det jag shoppat. jag trodde jag skulle få mysa med min älskling idag men han var tvungen att åka hem, lite tråkigt! :(

nu ska jag dricka te och äta kladdkaka med mamma. imorgon blir det skola...

puss / cajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0