thinking of you

har precis ätit supergod mat! och sitter här och är mätt som en plätt.. :)

igår kom hilla hit för att mysa och kolla film. men fösrt på dagen var mammas kompis här och som tur var kunde hon hjälpa mig med min stickning.. jag är färdig med min första vante, bara en kvar! :) vid middag kom hilla och åt med oss alla, sen blev det filmen "sommaren med göran", baka kladdkaka, mosa mumsmus i älskling ansikte, chips & dipp, filmen "flickan som lekte med elden" och hilla gick vid halv 12. då gjorde jag & älskling oss i ordning för sängen.

idag har älskling haft match, jag har pluggat färdigt min engelska. super bra att ha det gjort! den har legat och tyngt ner ett tag nu men nu är jag äntligen klar, med mammas hjälp! storstädat mitt rum, så nu är det fräscht igen, duschat länge. och just nu väntar jag bara på att min sötnos ska komma, men han kommer inte förren vid halv 8. :)

ikväll blir det kolla wallander och sen sova själv.. imorgon är det skolan också, det är en jobbig vecka nu innan lovet. jobba kvar efter skolan några dagar, till stockholm onsdag.. på torsdag kommer kusinen och stannar till söndag, tror jag? :) sen fyller min syster 14 på fredag :)

nu ska jag läsa och kolla tv.. kanske kolla igenom mitt tal.. jag vet inte.

vi hörs senare

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Milla

kommer på torsdag, stannar till söndag! yeppyepp :) <3

2010-02-21 @ 19:42:57
URL: http://mlla.blogg.se/
Postat av: cajsa

det är underbart bra! :) <3

2010-02-21 @ 20:22:26
URL: http://cajsasundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0