tänk vad bästavänner är underbara. i love you

"Cajsa du är det bästa som finns. Jag kan inte klara mig utan dig. Du är min styrka när ja inte har nån, du är mina ögon när ja inte orkar se med mina egna. du är mina hjärtslag när mitt saktar ner. du är mitt allt. du är min själ

och ja älskar dig av hela mitt hjärta du kommer alltid att ha den största platsen

ja vet att ja inte visar de alltid

men cajsa

jag älskar dig

jag älskar dig

jag älskar dig

så jävla mycket skulle kunna berätta de för hela världen"

jag älskar dig så jävla mkt hillewie dahlin! min bästavän.

puss / cajsa


Kommentarer
Postat av: Hillewie

Jag älskar dig hjärtat !! <3

2010-02-27 @ 14:14:13
URL: http://Hillasegna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0