stupid in love



pappa kom förbi med en ros, som för tidig alla hjärtans dag present! det var väldigt gulligt av han! tack för rosen pappa. (L)

det blev en lång promenad idag, hela vägen upp till lillasysters dagis på flygfältet. bara för att hämta mitt usb-minne. sen in på flygfyren och köpa gott till ikväll! :)

just nu har jag hicka som inte vill försvinna.. :( ska snart hoppa in i duschen. jag hoppas mamma kommer hem snart, börjar bli lite hungrig! jag vet inte hur kvällen ser ut, hilla vill inte vara på sms och så.. men om det inte blir titta film ska jag och älskling mysa med chips och dipp tror jag. myspys!

imorgon ska jag upp tidigt, för att jag ska söka sommarjobb på flygfyren! :)

puss / cajsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0