skönt att vara hemma!

jag är i stortsätt klar med NO:n. och det känns skönt. jag har en sak kvar och det är att rita lite saker. men det kan jag göra senare. jag funderar på att gå ner till Lommaren där en del av min skola är.. det är frilusftdag. och jag får inte vara med! :) men en promenad ner och äta lunch kanske jag ska göra!

mamma ringde tidigare och sa att doktorn skulle ringa på måndag och prata om min levervärden.. dom kan ha skadats efter att jag har haft körtelfeber..

nej nu ska jag fixa mig och kanske gå ner till lommaren!

ikväll blir det kanske film med hilla och underbara killar! våra killar :)

vi hörs senare!

puss / cajsa

Kommentarer
Postat av: Elina

Körtelfeber måste vara bland det läskigaste,,,

2010-02-12 @ 12:41:54
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Elina

Körtelfeber måste vara bland det läskigaste,,,

2010-02-12 @ 12:41:54
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0